a

haaalloj readers.
det ar annie som ska beratta lite av det som hander just nu.

efter 2 dagar pa koh samui sa kande vi oss faktiskt klara. jatte fint och allt dar till.. men lite lurifax var on iaf. bra strandhang men vi gillade inte nattlivet.
sa nu ar vi antligen pa min favorit o, och sakert fleras favorit o. koh pangan!! underbar o.
vi kom med baten idag kl 14 typ och har fixat boende.. samma som forra aret, for det ar det ackligaste pa hela on och alla andra ar fullbokade. men vi har det vi behover, tak over huvet och varandra.

nu har vi varit har i thailand i 4 dagar och 90%av alla vi har traffat har varit fran aussi... vad vill dom? dalig accent och skryter bara om sitt land... aj fy! sa vi hoppas pa lite svenskar eller iaf lite med scandinaver(stavning, sagning)

ikvall sa ska mina parlor och jag gora denna o osaker.

inga bilder fran mej far ni. for jag ar nog den samsta pa att ta bilder och har aldrig ork till att lagga in nagra.
men en bildbomb ska vi fixa snart!

karlek fran mej

Kommentarer
Postat av: Monica Hagman

Det låter fantastiskt härligt och jag ser fram emot bildbomben :)

kramar till er alla!!!

2011-02-17 @ 21:27:16
Postat av: Bloggansvarig

Text är bra. Jag gillart! Båda delarna tillsammans är nuts.

2011-02-18 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0