j







Gissa ögonbrynen?



Idag började vi dagen på en salong, för att jag skulle klippa mej. Det blev en Sofie-frilla fast krulligt, blondare och kortare. Alla tre plockade ögonbrynen med tråd, som dom hade en jävla teknik att rycka bort håren med. Kalaset gick tillsammans på 64kr. Resten av dagen har vi spenderat vid poolen/havet. Idag var vågorna riktigt bananaz! Ikväll ska vi köpa hem frukt, mysa och ta hand om varandra. Girlpower!

Vi har även bokat resa vidare här ifrån nu. På måndag lyfter planet till Bangan, älskade Bangkok!

Kärlek, tjejerna i värmen!

Kommentarer
Postat av: Monica Hagman

Ha, ha, så långt från "stissebryn" man kan komma :)det ser jättesnyggt ut...

jag tror att.... hm.... få se nu....

den översta är J, nästa är A och nederst är S... kan man få se facit ;)

kramar från anniemamma

2011-02-08 @ 22:14:22
Postat av: Monica Hagman

Ha, ha, så långt från "stissebryn" man kan komma :)det ser jättesnyggt ut...

jag tror att.... hm.... få se nu....

den översta är J, nästa är A och nederst är S... kan man få se facit ;)

kramar från anniemamma

2011-02-08 @ 22:16:00
Postat av: Monica Hagman

Ojsan, jag råkade visst trycka iväg samma kommentar två gånger...

2011-02-08 @ 22:17:29
Postat av: A

A

J

S

Gissar jag :)

2011-02-08 @ 22:29:49
Postat av: Mattis i mattis skogen

HEJ TJEJER!

ni verkar ha det för jävla underbart! idag är det faktiskt sol här men en jävla storm. så fan, njut nu! :)

jag gissar,

A

J

S

fan om jag har fel nu. puss på er!

2011-02-09 @ 10:05:53
Postat av: annie & jannike

Svar till Monica: Stissebryn? Utvecka lite vad det betyder?:) Och rätt svar är A, J, S. Du hade fel, bättre lycka nästa gång! ;)



Svar till A: RÄTT!!! Vem är du?



Svar till Mattis i mattis skogen: Mattis hade såklart rätt, du verkar känna oss väldigt bra. Vilken Mattis pratar vi om? :D

2011-02-09 @ 12:56:47
Postat av: Anonym

Nej men tjejer nu blir jag besviken.. Det finns ju bara en Mattis i mattis skogen.. Brukar också bli kallad för Mats. Men det är så fult och det har ni kommit på :)

2011-02-09 @ 13:53:15
Postat av: Monica Hagman

Stissebryn är ögonbryn som växt ihop mellan ögonen och dessutom är mkt "buskiga"... det heter stissebryn ;)

att jag kunde ha fel...det trodde jag aldrig!!

kram från en trött anniemamma

2011-02-09 @ 22:16:51
Postat av: Anonym

Ni borde raka er under armarna också!

2011-02-11 @ 12:38:42
Postat av: Jannike

Haha vi hade två potensiella mattis i mattisskogen, men såklart att det var du mats! Det heter du fortfarande på min mobil;) Btw, vart bodde ni på Koh Samui?



Så bra Monica, då har vi rätt ut det :)



Klart vi rakar oss under armarna?

2011-02-12 @ 13:28:40
Postat av: monica hagman

Jag vill veta vad ni gör... oftare!!!!

och flera bilder tack, du köpte ju en kamera, Annie!

;)

anniemamma

2011-02-12 @ 19:13:36
Postat av: Monica Hagman

NI UPPDATERAR JU ALDRIG!!!!!!!!!!!!

2011-02-14 @ 07:17:49
Postat av: Linn som saknar er:)

Hej jag gissar a.j.s det ser man ;)när kommer ni hem?

2011-03-15 @ 17:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0