j

Annie är på väg nu, hon har endast några timmar kvar innan hon har nått slutdestinationen. Kl 09.00 svensk tid är hon framme, och det är ungefär då jag precis har lyckats ta mej över till Nynäshamn.
16.10 lyfter även mitt plan från Arlanda och jag är redan nu såååå taggad!
Behöver en paus ifrån snön, kylan och all annan skit som cirkulerar här i Norden. Nu kanske man äntligen kan vakna upp ur vinterdvalan man försvann in i någon gång i november? Den här resan sitter lite som glasskon på askungens fot, förbannat bra med andra ord!
Förväntningarna börjar stiga i takt med nerverna. Min första "utrikes-utanför-norden-flygresa" helt på egen hand.
Skönt att man redan nu är garanterad några vuxenpoäng på resan tackvare flygningen.
Allt är i stort sätt packat och klart, så tiden får gärna ticka på lite nu. Vill bara landa i Colombo och mötas av Sofie & Annie. Tyvärr är det ännu 38 timmar kvar för min del...

/j

Kommentarer
Postat av: Monica Hagman

Hoppas resan går bra ;)

/Monica

2011-02-02 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0