s+a

yeeei, nu är annie eller jag äntligen här. möttes av en glad sofie på flygplatsen kl 13.30 idag. flygresan gick bra, väldigt bra faktiskt kunde sova nästan hela resan.
idag har vi.... gått på stranden, åkt in till stan och kollat runt, sofie köpte lite fina saker medans jag mest kollade läget. idag har även annie ätit singalesisk mat för första gången, och för första gången ätit med händerna. jag fick godkänt.
imorgon eller rättare sagt inatt ska vi först lämna sofies kusin vid flyget som tråkigt nog ska åka hem. och sedan ska vi åka på fiskmarknad, höga förväntningar, ska tydligen finnas haj och grejjer:)
senare på dagen kommer vi stå och vänta med stora leenden på flygplatsen för då kommer jannike. äntligen är vi alla här då:) i paradiset!!!
KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Monica Hagman

Vackra tjejer...

:) Anniemamma

2011-02-02 @ 19:28:52
Postat av: Annie

Ja vill också :( !!!!!!!!!!!

miss <3

2011-02-02 @ 21:54:46
Postat av: Roy

lev livet och blogga på pissos! jesu pitaj

2011-02-03 @ 00:37:18
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: Emelie

ÅÅÅÅH vad underbart! Jag saknar er redan, hoppas jannike kom fram bra :) PUSS PÅ ER!!!! <3

2011-02-03 @ 14:56:52
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0