j

Halloj allihopa!
Nu har vi varit sopor pa att uppdatera i bloggen, sa jag gor ett forsok medans annie & sofie myser runt pa koh sanroad.

Dom sista dagarna i Sri Lanka var kung.
En av dagarna akte vi ut med en katamaran pa havet, varldens skonaste & vackraste.
Sofies kusiner fran Dubai var och halsade pa och efter en helkvall hemma hos oss, sa floljde vi med dom in till colombo dagen efter for en fet fest pa Hiltons. Kom lagom hem da det borjade ljusna och det var dags att hoppa direkt in i nasta taxi mot elefantbarnhemmet med Lantras/Nyqvist. Ska forsoka fa upp en video nar vi far en dusch av elefanten vi red pa.
Vi han aven lara oss dansa Baila (sri lankas nationaldans typ?) under dessa kvallar, Sofie, Sabbe & kussarna var ju kung, jag och annie daremot... har jag inte storre kommentarer over.
Hela tjocka slakten kom och halsade pa och at mat. Jag, Annie och Linnsan han aven med lite strand och pool den sista dagen.

Men blbalblbaa, nu ar vi i alla fall i Bang-the-kok. Antligen!
Flygresan gick battre an bast, till och med for annie som haller pa att bajsa pa sig innan varje flygresa. Bra mat, bra somn, smidigt som tusan. Fick vaskorna fortare an blixten, taxi fortare an blixten, allt flot bra. Om 2 timmar, kl 18 gar varan nattbuss till Koh Samui. Idag har vi alltsa hunnit med MBK och lite annan stroshopping. Vi gick los som tusan dar inne. Sovit 3 timmar inatt, sa gissa vilka som kommer sova som grisar ikvall pa bussen. Glad javla alla hjartans dag val ;) Fast skamt och sido onskar jag alla lyckliga karlekspar en mysig dag idag.

Tyvarr blir det inga bilder for allt gar i slow motion har. Men jag hoppas att ni for ovrigt ar belatna over texten (mycket text, right bloggansvarig?)

Nu ar min nasa trott pa AC, den gillar KD mycket battre. Ska ga och forsoka hitta mina tva kompanjoner.
Pa aterseende, forhoppninigsvis alldeles snart!
Karlek Jannike

Kommentarer
Postat av: Lotta

Glad alla hjärtans dag på er!Skönt att ni är framme i Thailand nu.Önskar vi också var där i värmen.I Fredags kom det 20cm snö igen,så nu är det helt vitt igen.Hittade ni något fint i Bankock?Hoppas det kommer lite bilder snart.Ha en bra bussresa och sov gott.Kramar från Väskide.

2011-02-14 @ 15:13:23
Postat av: Monica Hagman

Äntligen ett livstecken från er... vad skönt det låter, hoppas bussen går bra och hoppas ni hade en riktigt hjärtlig "Valentines Day" kramar till er alla!!

anniemamma

2011-02-14 @ 21:20:06
Postat av: Bloggansvarig

Jag saknar er. Sverige är kallt och tråkigt. Skrev jag kallt? Jag menade sviiiin kallt. Puss

2011-02-14 @ 22:02:28
Postat av: Conny

Låter otroligt härligt hade sååå jätte bra och ta hand om er <3 <3 Bamse Kramar från morbror <3 <3

2011-02-15 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0