j

Nu har vi varit daliga pa att uppdatera igen. Det ar bra att bloggansvarig ger oss fingret direkt nar vi inte skoter oss. Tyvarr blir det inga bilder idag, men jag lovar att posta snart.

Igar var det fullmoon party, med bodypaint, buckets och en valdig massa kaos pa stranden.

Nu har vi planer om att aka till Koh Tao i nagra dagar, snorkla, aka jetski, sola & bada for att sen aka tillbaka till Koh Samui nar den svenska festivalen ar 26-27. Kommer bli asgrymt!!

Annies frisorbesok blev jattefint. Mitt tatueringsbesok blev inte fint. Sa tatueringstankarna har jag lagt at sidan.

Imorogn checkar vi antligen ut fran varat otroligt ackliga boende, utan handfat, utan spolare pa toan, utan allt annat forutom speglar och tva britsar. Kuddarna ar sa harda sa att det kanns som att man ligger med huvudet pa en trotoar. Ska bli sa skont att lamna detta rattbo och fa komma till nagot finare. :)

Jag avslutar detta inlagg med att citera en mycket omtyckt person: "vi pissar pa alla svenska tjocka killar"

Tack&hej
Jannike

Kommentarer
Postat av: Bloggansvarig

Bästa citatet ever. Måste vara någon riktigt klok som släppt på den. It doesn't feel hundred procent. You know. Hahahaaaaaaa! Jag vill ha minst två inlägg per dag med tanke på att ni är tre personer. Vi saknar er massor. Puss

2011-02-20 @ 19:37:24
Postat av: Bloggansvarig

Bästa citatet ever. Måste vara någon riktigt klok som släppt på den. It doesn't feel hundred procent. You know. Hahahaaaaaaa! Jag vill ha minst två inlägg per dag med tanke på att ni är tre personer. Vi saknar er massor. Puss

2011-02-20 @ 19:38:05
Postat av: Monica Hagman

Vad klokt av dig Jannike att strunta i tatoo ;)

hoppas resan vidare går bra!

kramar M

2011-02-20 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0